Gabri Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi,
>
> Ik lees op dit forum een aantal dingen waar ik ook
> erg last van heb. Ik heb (tot nu toe vooral/enkel)
> \'s ochtends ook last van bruinachtig slijm in mijn
> keel als ik dit uitspuug. Ook zit er soms een
> klein sliertje bloed tussen.
> Ik heb zelfs ook een beetje druk op mijn borst heb
> ik het idee, of af en toe steekjes op mijn borst.
>
> Ik ben wel kort achter elkaar al een paar keer
> verkouden geweest en daarbij had ik ook wel
> keelpijn.
> (Ik nies ook nog af en toe nog trouwens en m\'n
> keel voelt ook weer een beetje gezwollen, zou ik
> weer een verkoudheid/keelpijn krijgen?)
>
> Ik ben heel erg benieuwd wat de oorzaak was van de
> vergelijkbare meldingen op dit forum?
>
> Zijn er mensen met vergelijkbare klachten of die
> weten waar de klachten aan zouden (kunnen) liggen?
ik heb dat ook sinds kort weet the fuck niet waar van het vandaan komt ik heb het alleen met opstaan smorgens maar mijn tandvlees is wel heel erg rood en dik en ontstoke hoef er maar aan te komen stel dat ik ben aan het drinken met een rietje en kom aan mijn tandvlees zo slecht is dat al gelijk beetje bloed smorgen als ik op sta en ik spuug dan heb ik precies het zelfde dan jou maar mijn ouders zeggen dat het van mijn tandvlees afkomt ik word er smorgens gewoon wakker van heel vies is dat en ik heb geen pijn komt niet van longen af want als ik zou hoeste en dat dan hebben dan zou dat wel zo zijn maar heb het alleen puur smorgens als ik op sta
en soms slaap ik en dan word ik in een keer wakker komt daardoor had het zo in eeen keer als dat echt mijn tandvlees is laat ik dat gewoon weghale allemaal en dan maar gebitje of zo maar ik vind het erg lastig om zo kut smorgens op te staan
ik denk dat het gewoon bloed is dat je tijdens slapen op hoest smorgens anders weet ik het ook niet maar hoe gaat dat bij jou word je ook smorgens zo in een keer wakker ik heb het sinds 3 dage terug gekregen ken door het tandvlees zijn oud bloed of dat je er snachts op bijt en smorgens uitspuugt ook heb ik veel slijm als ik het uitspuugt komt het weer terug word er gek van en ik heb het niet de hele dag of zo hoe andere mensen het hier hebben puur als ik opsta ff dan met water uitspugen en is het weg alleen tijdens slapen wil wel met je praten op msn of zo hier over het lijkt dan net dat je keel dicht zit en word je vies wakker maar van 1 kant denk ik ook wel dat het aan mijn tandvlees light dan heb je zn viese na smaak nog in je mond maar ik heb het weer anders dan andere ik heb het puur alleen ff met opstaan en ff later is het ook weg maar elke keer als ik ga slapen half uurtje of een paar uur heb ik dat wel ik slaap daardoor ook weinig word soms gewoon in een keer wakker