Ik heb ongeveer nu een maand lang last van niesen gepaard met af en toe hoesten , nu is de laatste 2 dagen het hoesten iets meer geworden meer in de zin van een soort kriebelig gevoel.
2 dagen geleden als ik s`ochtends op stond had en ik liet een boer proefde ik oud bloed, vannacht ging ik bed uit om te plassen en spuugde in het fonteintje daar zat dus een licht van kleur bloed in in het spuug.
Zenuwen braken uit vooral omdat ik nogal snel met K in me hoofd zit ben ik naar de dokter gegaan die controleerde me keel en me neus en zei dat ik een flinke ontsteking van neusslijmvlies had , ook vertelde die me dat bloed daar bij kan zitten.
Ook vertelde die me dat spuug gecreerd woord in de mond en niet vanuit de longen , gezien ik dus niks aan het ophoesten was op dat moment, ik weet dat er op dit moment van alles heerst me zus geeft over , ander is grieperig tis altijd rond deze periode van het jaar (januari) rot tijd om zeker ziek te worden.
Nu ben ik dus het 1 en ander aan het opzoeken over neusslijmvliesonsteking en me klachten komen overeen met wat ik heb , maar ik kan niks over bloed vinden.
Nu is mij vraag hoe is het met jou en me andere vraag is heeft iemand dit ook gehad .
Het is dus niet een prop bloed of heel helder van kleur , 1 druppeltje maakt het al heel erg , maar toch hoop ik dat iemand mij hier iets meer over kan vertellen misschien anderen die deze klacht ook al eens heeft gehad .
BTW ik heb een neusspray gehad die ik 2x daags 1 maand lang moet gebruiken.